Monday 18 July 2011

Aku Kena Cabar doeeee :\ !

Assalamualaikumm readerss .
Selamat petang ya para ibu ibu muda ,cikgu ,pengetua ,pak ngah dan sebagainya yang membaca belog ini .
Hari nih aku nak story kat korang yang tengah malam tadi apek ni kol aku .Then dia story-story kat aku cakap dia ni bisul ! So ,apalagiii .Aku....emmm.... akuu .... aku....... KETAWALAHHHH TERBAHAK-BAHAK !
HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHA
*samapi terburai segala isi perut aku .cehhh *bulak sajerrr*

Then ,dia boleh cabar aku nak tulis pasal dia bisul dalam belog aku nih .oke oke ! Ingat aku tak berani yerr apek reza .Actually dia ni kawan baek aku dari dulu sampai sekarangg ,dulu tu bila ntah aku pun tak terkira dah :DD


*atas nih pic apek tuhh .dia tengok bawah sekalipun sebab malu kot .alololololo ,takdelahhh .i actually taknak lahhh malukan dia sangat .sikit jerr .sebab dia cabar aku .nak wat camne kan .haaa .kan ma dah post ni ! Ingat ma tak berani lah tuhh ,siap ma publish pic sekali ni .haaa :DD

yerrr untuk pengetahuan para readers REZA SEKARANG BISUL ! Hehehehehhehe :)

Aku yang malas nak tulis entri ni tetiba rajin jer bila kena cabar nih *laa ,kira pantang kena cabar lah minah ni ! Kecoh betoll ! Bahahahhahahaha :DD

*oke oke ! keluar dari topik sekejap .pagi tadi aku seperti biasa bangun pukul 8 ,terus hug maman bagi dia ubat then aku pergi tidurkan dia sekejap lepastu apa lagii ... ONLINE TIME BABE ! HAHAHHAA

aku buat header dengan usaha sendiri tanpa bantuan adk ,aku google lah pergi cari tutorial ni .fuiyoooo ,sekelip mata jer aku belajar ,tengok ats header aku sendiri bikin . boleh tahan kan ? hehehe ,even tak perfect sangat sebab nih first time aku guna menatang tuhhh .*photoshope* .ngeee .oke oke ! 

dah dahh .sampa ni jer luuu .byee \m/

p/s : ingat Ma tak berani haaa ?? HAHAHAHHAHA .see ! I'll prove it now :p .Bukan sekadar kata mulut saja okeeee :p .ehh dan lagi satu sorry to amoi jessie ,mek publish about gerek tak kalie tok .c da meaning papa pun .and he call me mom sebab mek Mama org then org memang byk panggil aku Mama selaen dia  .heee ;)


CAUTION : AND PEOPLE , ME NGAN REZA FRIENDS ONLY ,NOT MORE THAN THAT .HE's ALREADY TAKEN AND SO DO I OFFICIALLY TAKEN BY IRFAN ARFIF<3

No comments:

Post a Comment


A