Monday 18 July 2011

kimia adalah chemist

Assalamualaikum readers.
Actually aku memang malas sekarang nak taip tulahh .
Korang perasan tak ngan perubahan moden dalam belog aku skrang .haaa
Tinggal header jer lagi nk siap .*aku suroh org laen buat :(

okay ,pendekkan story :

10 Julai 2011 - My birthday disambut tak seberapa meriah tapi aku enjoy dan berasa terharu :) .Semua org yang aku sayangg wishh bday ngan aku .Thankyou thankyou sekalian .Lebih-lebih lagi pada si meggylyne yang bersusah payah mengeluarkan duit saku untuk belanja aku makan roti canai lepas tuh pergi makan cendol .favret ! favret ! cehhh ! even tiada hadiah tapi aku rasa happy sesangattt ! 

*aku malas nk upload pic lahh .alaaa ,korang tgok dalam facebook aku jer lahh ehhh .okayy .sampai ni je lu ;) .byeeee


eh ! eh ! eh ! Aku rindu si dia lahhhhh :(

baibai !

No comments:

Post a Comment


A