Monday 18 July 2011


Assalamualaikum .actually aku ada buat note soalan ni untuk suka suka dan hilangkan boring jer ,satu lagi untuk mintak pendapat kengkawan tapi masalah nya aku ni tak se'feymes org lain .yelaa aku bukan artis pun nak feymes2 ni ,blog aku pulak ringkas jer tak macam org laen slalu beberapa minit chatbox dah full org "cop" dalam .hahaha :DD .okayy ,sambutan tidak terlalu hangat dalam menjawab soalan ni ,aku terus bagi jawapan je lahh .okayy .ahahahaha :DD .Soalan yang aku letak kat note tuh dah dicopy aku 100% untuk letak lam blog ni :)
Okayy ,saya pakai melayu sebab saya asal Malaysia dan berasal dari tanah Bumi kenyalangg .saya buat nota ini untuk tahu sejauh mana kawan-kawan ,adik kakak nenek datuk pak ngah mak ngah dan yang seantero dengannya tahu tentang saya :) *actually boringg* .ngaaaa :3 .okeee


1 . NAMA SEBENAR SAYA ADA DUA . SENARAIKAN
  = MARLIANA BINTI MARTIN
 = NURUL ASYIQIN ABDULLAH

2. NAMA PANGGILAN SAYA ADA TIGA .SENARAIKAN
  = MAR
  =AIYING
  = ANNA

3. SAYA LAHIR BULAN ? TAHUN ? TARIKH ?
      = Saya lahir bulan 7 ( Julai ) , tahun 1992 ,tarikh 10


4 . SAYA SUKA MAKAN ??
  = Masakan ibu & pizza & blueberry tart & biskut cornflakes

5 .SAYA SUKA WARNA APA ?
 =  biru muda ,merah jambu ,merah dan purple lembut

6 . HOBI SAYA ?
 = Lepak ,futsal ,online ,blogging dan btextingg

7. NAMA ANAK SAYA ?
 = Actually fullname Maman sya dah letak kat profile facebook maman bah . 
               MOHAMMAD HEZRY AIMAN DANIEL BIN ABDULLAH

8. UMUR ANAK SAYA ?
                        = 11 bulan

9 .SAYA PANGGIL ANAK SAYA .... ( nama panggilan )
                         =    Maman ,Aiman ,Daniel

10 . APA YANG BAGUS TENTANG SAYA ? :D
  = Peramah ,open minded ,pandai memasak ,suka menolong( sometimes suka curi tulang )
11 .APA YANG BURUK TENTANG SAYA ? :( 
                    = banyak cakap ,sedikit kasar ,suka tetido depan lappy ,pelupa ,moody ,pemarah ,pendendam

SAYA TAG ,KORANG JAWAB .SELAMAT MENJAWABBB *JANGAN DENGKI* .BACA BISMILLAH DOLOK :P
p/s : selain yang saya tidak tag boleh jawab tapi dengan izin saya lah yerr :) .ASSALAMUALAIKUM :)


*MINTAK LINK BLOG ANDA SEKIRANYA ADA : WILL CREDIT YOU SELEPAS MENJAWAB .TERIMAKSIHDAUNKELADI 

No comments:

Post a Comment


A